Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat vinden jullie van de baan in valkenswaard?

• Jake

Het is niet verwonderlijk dat als je met maar een paar trouwe bmx-ers in twee dagen tijd een bmx baan aan legt, dat niet alles de eerste keer vlekkeloos loopt.

Zelf hebben we al wat verbeter punten aangestipt en die gaan binnenkort verholpen worden. Alle verdere adviezen zijn altijd welkom, goed of slecht, maar kom er dan ook zelf voor uit. Aankomende week wordt er gekeken naar de mogelijkheid om de 1e bocht in asfalt te leggen. We doen er dus werkelijk alles aan om voor IEDEREEN een goede baan neer te leggen!!!

En nee, het is absoluut niet zo dat WIJ in Valkenswaard alles beter weten, dus alle tips zijn welkom.

En ja, het is zo dat ANONIEMpje dit jaar beter niet in frankrijk de EK kan gaan rijden. Waarschijnlijk dat hij/zij het er niet zonder kleerscheuren vanaf brengt.

Groeten,

Jake

• Remon Brink

Ik heb de baan alleen op de foto's gezien en dat ziet er zeer ok uit.

Denk dat het inderdaad weinig zin heeftom hier via internet anoniem een nieuwe baan af te gaan kraken. BLijkbaar hebben veel mensen al op de baan gereden en zijn de ervaringen niet zo goed. Het commentaar zit niet in de opzet van de baan zo te lezen maar in de uitvoering van de bulten. Het lijkt me verstandiger dat de mensen aangeven welke bult nog niet goed loopt en wat er aan veranderd moet worden, want volgens mij zijn ze zeer kundig in het aanleggen van een baan in valkesnwaard. Die problemen moeten in de komende 4 weken dus wel op te lossen zijn volgens mij.

Ik hoop wel dat valkenswaard inderdaad goed kijkt naar hoe de bulten lopen want de oude baan was fantastisch en met de EK hebben we in Nederland wel een reputatie hoog te houden natuurlijk

Groeten Remon

• anoniem

Wat er aan een baan verkeerd kan zijn is daar verkeerd, en ze weten het altijd beter daar in valkenswaard, dan snap ik niet dat ze deze baan zo aangelegd hebben. Gewoon allemaal naar schijndel komen daar is alles perfect.

• anoniem

anoniem schreef:

>

> Wat er aan een baan verkeerd kan zijn is daar verkeerd, en ze

> weten het altijd beter daar in valkenswaard, dan snap ik niet

> dat ze deze baan zo aangelegd hebben. Gewoon allemaal naar

> schijndel komen daar is alles perfect.

• Wim Dijk

Kijk die Remon weet tenminste hoe je opbouwende positieve kritiek levert.

Prima ! geef gewoon aan waar het om gaat en ga niet anoniem je gal spuwen op een club waar jij toevallig niet zo warme gevoelens bij hebt Mr. anoniempje!

door dit soort opmerkingen de-motiveer je alleen maar mensen die hard werken om de fietscross sport weer de goede richting op te krijgen.

Wim

• peter

volgens mijn snapt anoniem het leven niet helemaal…

heb jij zelf wel eens een baan aangelegd? en zo ja toen er ook commentaar op gekregen? nou als dat is gebeurt voelde jij je ook best wel @!#$ geef maar eerlijk toe!

dus zit alsjeblieft nie zo te zeike met je schijndel is ut beste bla dit bla zus die baan zal ook nie in 1x goed zijn gweest dat lukt geen enkele vereniging een baan in 1 x goed te legge er moet altijd wel wat aangepast worde..dusssssss conclusie we zien het wel in valkenswaard….

• anoniem

Ik snap niet dat ze een e.k. toe wijzen als een baan nog niet klaar is. En zeike over schijndel wij hebben een perfecte baan met een goede organisatie,( hebben al een w.k. georganiseerd ) met alle bochten van beton en daar hadden ze een e.k. moeten houden.

• anoniem

Weet je wat ik niet snap dat ze een e.k. toe zeggen als de baan er nog niet ligt. En zeiken over schijndel wij hebben een perfecte baan met alle bochten van beton en een goede organisatie die al alles heeft georganiseerd, tot een w.k. toe.peter schreef:

>

> volgens mijn snapt anoniem het leven niet helemaal…

> heb jij zelf wel eens een baan aangelegd? en zo ja toen er

> ook commentaar op gekregen? nou als dat is gebeurt voelde jij

> je ook best wel @!#$ geef maar eerlijk toe!

> dus zit alsjeblieft nie zo te zeike met je schijndel is ut

> beste bla dit bla zus die baan zal ook nie in 1x goed zijn

> gweest dat lukt geen enkele vereniging een baan in 1 x goed

> te legge er moet altijd wel wat aangepast worde..dusssssss

> conclusie we zien het wel in valkenswaard….

• Willy

He anoniem,

Heb jij wel eens een wk in het buitenland gereden, vaak moeten ze de baan nog in zo'n 3 weken aanleggen. En de indoor in Zwolle een paar jaar geleden is in 1 dag/nacht aangelegd. De baan was goed. Dus niet zeuren gewoon fietsen.

• Paul Sloesen

Wat een gezeur…. Snapt men (met name anoniem) nog niet dat we met elkaar de fietscross-sport moeten stimuleren en dus niet andermans baan de grond in boren. Je kan op iedere baan negatief commentaar geven, geen enkele baan is perfect.

Ik heb er vertrouwen in dat de baan in V'waard goed te rijden zal zijn met de EK-ronde. Ze hebben er nog een maand de tijd voor, dus dat zal zeker lukken.

En Schijndel is ook een leuke baan. Dan hadden jullie toch een EK-ronde aan moeten vragen, of dat doen voor 2004?? En die WK is 10 jaar geleden

De groeten, Paul