Dank je Paul, dat streelt mijn ego weer,
maar neem van mij aan dat er heel wat bij komt kijken wil je de baan er in 1 keer perfect bij hebben liggen.
Ook in Doetinchem hebben ze nu al twee bulten veranderd om het optimale er uit te halen(2de en 4de bult)
(zal wel voor de snelheid zijn om de bult op het 2de stuk in 1 keer te springen, voor het kratje bier)
Maar ik acht Valkenswaard zeker in staat dat het tip top in order komt tijdens de EK, dus maak jullie allemaal maar niet ongerust, ze hebben net als Doetinchem een naam in de bmx wereld hoog te houden en die gooien ze zo maar niet in 1 keer te grabel.
Alleen rijders jullie moeten meer positieve critiek leveren waar die mensen in Valkenswaard wat mee kunnen doen, ze zullen zeker naar jullie luisteren, en als je aanbied enkele zaterdagen te helpen zullen ze dat zeker niet afslaan.
Dan zul je ook merken hoe moeilijk het allemaal is, want de kennis van een baan maken krijg je door er zelf aan mee te helpen en ervaring mee op te doen, hoe oud of jong je ook bent.
Betreft de hoge bulten is inderdaad een probleem, het moet voor het publiek wel te overzien zijn en dan krijg je ook spectakel, zet het publiek er zo kort mogenlijk op en laat ze het kraken van de ketting maar horen en het ruiken van het rubber door de bochten, kortom tribunes zijn perfect, maar denk ook weer eens aan de kosten wat dat met zich meebrengt 3000 euro voor een tribunne aan 1 rechte zijde ben je zo kwijt. Waar moet dat geld vandaan komen, want de rijdeers willen ook weer wat verdienen en als de entree te hoog is of het inschrijf geld of de camping wat ik ook al las dan ziet men al weer te schreeuwen, “wat duur allemaal”
Kortom positiever benaderen die mensen die hun nek uitsteken voor de BMX en zeker op internationaal gebied, want je wordt er bijna geen dubbeltje beter van en wel een hele hoop sores en vrije tijd ben je kwijt.
Nou laat allemaal maar eens horen wat jullie er van vinden
groeten Hans Zweverink(wil liever anoniem blijven)