Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meer NK's volgend jaar

• Johan

Hoezo sportmedia? zelfs wielerevue schenkt bijna geen aandacht aan fietscrossen daaraan kun je afleiden dat zelfs ons eigen wielerblad de fietscross nog niet voor vol aan ziet, zolang de KNWU zich niet in wil spannen om te zorgen dat het fietscrossen meer aandacht krijgt in de media zullen we het moeten blijven doen met een stukje in de regiokrant, of het kan zijn dat het geen taak is van de KNWU om het fietscrossen te promoten.

• femke

ow jammer!!!

• Angelique

He Sharon,

Ik vind het een ontzettend goed idee om meer indoor-wedstrijden te organiseren in de winter, MAAR de KNWU is echt niet van plan om meer geld te gaan besteden dan dat ze nu doen. En waar halen we die sponsors vandaan.

Als ik er een antwoord op had, waren die indoorbanen er allang geweest. Het zou wel ontzettend gaaf zijn als er inderdaad een stuk of 4 NK-indoors gereden zouden worden, maar ja…..

Groeten Angelique

• Sharon

Kunnen er niet dan volgend jaar met de NK voorrondes meer gehouden worden dan 5/6?

Als er meer worden gehouden kunnen er meer nk waardige banen een nk krijgen……want een nk weekend gaat zo snel voorbij dat je er geen erg in hebt.

En het is natuurlijk ook leuker voor de gezelligheid!!

Groetjes xxxxxxxxxxxxxxxies sharon

• Bo Kleinhesselink

hoeveel NK waardige banen ken je dan? ik niet meer dan 7 of 8

• henk de groot

allemaal mooi hoor, meer nk's, maar wie gaat dat betalen?

De afdracht voor een nk is dermate groot dat het bijna onbetaalbaar wordt voor andere vereningingen dan de huidige die een nk organiseren dat je altijd blijft zitten bij dezelfde verenigingen.

Wil de KNWU echt iets doen voor de fietscross dan is dit een begin. Laat de organiserende vereniging niet zitten met een negatief saldo na het organiseren van een NK. Eeen nk moet een bron van inkomsten zijn zodat de vereniging na een nk geld heeft om de accomodatie, baan etc te verbeteren zodat nederland meer nk/internationaal waardigebanen krijgt.

• Paul Sloesen

Meer indoors? Het afgelopen jaar heb ik voor het eerst de NK-indoor van de NFF gereden. Zeker niet zo'n baan als die van de Franse en Deense indoors, maar wel gezellig en meer dan 600 inschrijvingen.

Is de vraag of de Nederlandse rijders met zoiets tevreden zullen zijn, of dat ze echt een top baan willen hebben, wat bijnba niet te realiseren is met een indoor, tenzij je heeel veel geld hebt.

• Remon Brink

Misschien als we nu eens gezamelijk indoors gaan houden en iedereen komt dan hebben we een deelnemeraantal van 800 tot 1000 man. dan is er meer geld vrij om aan de accomodatie te besteden

Remon

• Mike

De enige kans van slagen voor zo,n evenement is of zaterdag NFF en zondag KNWU of een aparte klasse voor plezierrijders en wedstrijdrijders want anders zul je weinig rijders van de NFF zien.

• femke

was dit ook niet het plan van bmxaction dan ???