Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meer NK's volgend jaar

• Mike

Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat het de taak van de KNWU is om onze sport te promoten, voor wielerrevue zorgt men wel voor een fotograaf die zo'n 100 plaatjes schiet die bijna niet geplubliceerd worden maar niet voor een verslaggever, het is wel de makkelijkste weg zoeken en de verantwoording afschuiven, wanneer is BMX te vinden op de sportpagina van de landelijke dagbladen? dit zou een goed begin zijn dan komt de TV er vanzelf wel achteraan, als de KNWU de moeite zou nemen om dat voor elkaar zou krijgen (of moeten de BMXers daar ook zelf voor zorgen) dan is gaat het motto van 1NK is meer duidelijkheid voor de media op, zolang dat er nog niet is moeten we zorgen dat we veel goede wedstrijden in Nederland houden waar ook de elite verplicht moet rijden, want de elite klasse is niet zo groot dat die zich moeten kwalificeren voor een NK, voor de rest droom maar lekker verder Jake

• Paul Sloesen

Ben ook niet boos….

• Bert

De KNWU zou de fietscross ook kunnen ondersteunen door voor de NK's vaste officials te regelen (baancommissarissen, jury e.d.) zoals wel bij de wielerwedstrijden gebruikelijk lijkt te zijn.

Er wordt bij de fietscross door de KNWU veel geld geincasseerd maar wat levert de KNWU daar voor terug?

• Jake #23

Johan/Mike, wie je dan ook mag zijn, ik zie geen reden dat je zo pissed-off

moet reageren. Ik geef alleen aan wat de werkwijze is van de Revue. Zij staan

los van het bestuur van de bond, dus je kunt kankeren op ze wat je wilt, maar dat zet alleen maar kwaad bloed en zal dus resulteren, in inderdaad minder publiciteit voor BMX. Dank je.

Ook bij een eigen BMX blad zal het uiterlijk bepaald worden door het aanleveren van kopij. Je kunt niet van een ander verwachten om zeeen van (prive) tijd hierin te steken als er geen input vanuit de rijders/begeleiders komt.

Hiermee zeg ik dus niets over het functioneren van de KNWU, dat laat immers

naar mijn mening ook meer dan te wensen over!

mzzl

Jake

…als je niets hebt om van te dromen, heb je ook niets om voor te leven…,dus…

• Remon Brink

We moeten niet bepalen of tegelen NK waardig is of niet we moeten met zijn allen nadenken hoe de baan nog nk-waardiger kan worden. dat telt ook voor heilloo en paar andere banen denk ik laten we aangeven wat er verbeterd kan worden misschien pikken zehet op en worden de banen in nederland weer stukje beter

Remon

• Sharon

Heey Remon,,,,,,,,,,,,,,

helemaal met je eens.

De banen moeten gewoon nog beter worden net als wat jij zegt.

Dan kunnen er misschien wel meer banen een EK voorronde kunnen krijgen en dat is alleen maar beter voor Nederland.

Er moeten gewoon banen zijn die lekker te rijden zijn voor oudere als de kleinere, gewoon dus voor iedereen.

En sorry dat ik Oss er niet had bij gezet ….d8 dat ik hem al had getypt!!!

Mijn excuses of hoe je het ook schrijven mag.

Groetjes xxxxxxxxxxxxxxxxxx Sharon

• Peter

xxxxiesssss, mmmm

• brrrrr

Probeer eens te adverteren in de Wieler Revue…erg interessant voor een kleine doelgroep, met prijzen voor een miljoenen publiek…..NOT.

Snel een eigen blad !