Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meer NK's volgend jaar

• Rob Waaijenberg

Mike,

wat is het verschil tussen plezierrijders en wedstrijders?

• Paul Sloesen

Weinig rijders van de NFF?? Ik ben ook een NFF-er, Remon ook, en zo nog velen die dubbel rijden. En of je dan veel rijders zal krijgen, ook van de NFF.

• Sharon

Nou ik ken er wel meer dan 7 of 8 hoor:

-Schijndel

-Veldhoven

-Valkenswaard

-Luijksgestel

-Tegelen

-Haaksbergen

-Kampen

-Assen

-Baarn

-Heiloo

misschien dat er nog wel meer zijn maare dat weet ik niet.

Al deze banen zouden denk ik best wel een NK volgend jaar willen organiseren, als er dan volgend jaar gewoon in totaal 9 voorrondes worden gehouden +1 eindronde heeft iedere NKwaardige baan een NK!!!

Groetjes ~xxx~ Sharon

• Rob Waaijenberg

Attaboy

• Bo Kleinhesselink

2 van die banen vallen zowiezo af, 1 voor van de EK rondesen 1 voor de NK Clubs dus dat brengt je totaal op 8, hoewel ik het een leuke baan vind kan ik heiloo niet als NK waardig beschouwen, zelfde geld voor tegelen ( sorry paulus ).

dat brengt je totaal al weer op 6.

Luijksgestel heeft heel veel voortuitgang gemaakt. vorige keer lag de leeftijdsgrens voor de baan op -7jaar en 40+ nu is de grens verlegt tot -14 en 30+. Kvind het een hele leuke baan op dit moment. zodra de bochten zijn bijgewerkt kan er wel een NK gehouden worden. En ja mensen, het hek is er ook verbeterd :).

Asses schijnt een nieuw 2e stuk te hebben en die heeft een dubbel die nog niemand gedaan heeft. Remon, zelfs jij niet ?

meer later…..

• Jake #23

De wieler revue schenkt BMX best aandacht. Maar dan moet JIJ het wel aanleveren.

Waarom denk je anders dat in de eerste 3 uitgaven van dit jaar enkele stukken over BMX gingen.

Als wij voor de BMX een stukje willen plaatsen staat het er de keer erop in.

Moet je dat eens proberen voor een wielerploeg.

Denk dat je de wielerrevue dus niets mag verwijten, maar alleen de BMXers, omdat er geen kopij aangeleverd wordt.

• Jake #23

- Oss

• Dienblad

Wat is volgens jou NK-waardig, Bo??? Een baan die aan alle eisen opgesteld door de KNWU voldoet, of een baan die volgens jou goed genoeg is??

Wat voor de een wel een NK baan is, is dat voor de ander niet……

• Remon Brink

'K heb poging gedaan bo maar 't is nog niet helemaal gelukt. Maar er moet nog wel een en ander aan geschaafd en aangepast worden. zeker voor de kleine mannekes.

Remon

• Bo Kleinhesselink

niet boos worden paul, ik breng gewoon m'n mening naar voren.