Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

indeling training

• Remon Brink

Nou voor de nff moet dit niet zo moeilijk wezen.

iedreen rijd zijn hele leven met hetzelfde nummer en dus ook vaak meerdere seizoenen met hetzelfde nummerbord. Zorg dat er een stickerop het nummrbord komt met een kenteken van een bepaalde groep. Controleer dit 3 wedstrijden strak en het probleem is opgelost.

• Wim Dijk

Ik ben het hier helemaal NIET mee eens, bij de NFF zou dit namelijk betekenen dat je dan 10 minuutjes kan trainen, wanneer je alleen cruiser-klasse rijdt.

Dit vindt ik veel te kort.

Na die 10 minuutjes ben je bekaf en moet je gelijk met je manches beginnen, want de wedstrijd begint altijd exact om 11 uur. Lijkt me niks.

Wim

• mulders

oke oke rustig maar

• Tony

Nou Wim dit is nou net wat Mark bedoeld jij wild trainen maar dat willen de andere rijdrs ook alleen de cruisers krijgen bij een nff wedstrijd wel 15 min ekstra en die krijgen de 20 inch niet die mogen trainen net de kleintjes de cruisers en dan stopt het voor hun terwijl jij nog 15 minuten krijgt. Waar jij ook altijd aan mee doet doet dus dan ben je bekaf slaat nergens op want volgens mij stoppen de trainingen on 10.45 en rijden de cruisers niet gelijk om 11 uur

Tony

• Ilona Brink

Lijkt me een goed plan! Alles beter dan hoe het tijdens de NK Indoor in Dalen ging!! Rijders die maar 1 rondje hebben kunnen trainen….tja geen verdere uitleg nodig lijkt me!!

Groetjes Ilona

• Rob W

Ik kan me niet herinneren dat we dit onderwerp

al eens eerder hebben aangesneden.

Nou gaat het eens een keertje mis (let wel: 1 keer),

en nu staat iedereen te dringen

om de trainings-indeling af te kraken.

Waar komen al deze emoties vandaan?

• Rob W

Waar ik me in het verleden wel eens aan heb ge-ergerd

dat was het voordringen door ouderen

waardoor de kleinsten er moeilijk tussen kwamen.

War dat betreft was dit Indoor-systeem wel een hele verbetering.

• Jeroen Peters

Volgens mij is dat ook de reden waarom het “indoor-systeem”in het leven is geroepen. Om het gedring en het niet aan bod komen van jongere rijders te voorkomen. In Dalen is er in ieder geval een poging gedaan een beter syteem te gebruiken. Helaas bleek dit syteem niet te werken, dus moet er naar een andere oplossing worden gezocht. Vind zeker dat er een andere trainings-indeling moet komen. Helemaal bij de NFF waar veel te veel renners om 9uur te gelijk naar het parc-ferme gaan (bij de KNWU is dit minder, zijn meer trainingsdagen).

• Paul Sloesen

Dus: Waarom de training niet als volgt bij NFF-wedstrijden:

Van 9.00 tot 10.00 tot ongeveer 12 jaar en alle cruisers, direct starthektraining

Van 10.00 tot 11.00 13+ direct starthektraining.

Dan zijn we ook direct van de gevaarlijke situatie af van langzaam rijdende en over de baan slingerende kleintjes en de groten die bulten gaan springen en zo.

• bmx_grover

Paul: dat laatste punt ben ik het niet helemaal mee eens, want dan heb je altijd nog springende cruiser rijders, die bij de kleintjes in trainen.

Persoonlijk vind ik dat de cruiser rijders gewoon bij de 13+ dan in moeten fietsen. Waarom zou je als je cruiser rijdt langer moeten kunnen trainen? Ja tuurlijk is er verschil in fiets, maar dat is toch je eigen keus….