Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

indeling training

• Paul Sloesen

Dus je hebt aan 1 rondje genoeg om de banen van bijvoorbeeld Haaksbergen, Kampen, Tegelen en Assen te leren kennen??? Want dat zijn namelijk OOK NFF-banen!

Nu zijn sommige banen inderdaad niet al te moeilijk, maar jij fietst al lang genoeg om te weten dat je aan iedere baan moet wennen. Had je wel anders ingeschat…

Paul

• Jezus

Geachte heer Sloesen

Ik weet niet of jij het weet maar de banen die jij noemt zijn al jaren KNWU banen. Zover ik weet was Tegelen eerst een KNWU baan en pas veel later een NFF baan. Het is niet mijn bedoeling om de banen van de NFF af te zeiken maar daar is nodig wat werk te doen. Ik heb een aantal banen bekeken en deze liggen er net zo bij als banen van de KNWU als in begin 1980. Ik wil alleen zeggen dat er bij de NFF wenig verbeteringen zijn de afgelopen 10 jaar wat heel erg jammer is.

Groeten Alberto de Jezus

• Tony

Hey Jezus,

waarben je nou mee bezig er is een vraag gesteld omtrend het trainen en jij begint de NFF af te zeiken. Of dat het bij de KNWU zo goed geregeld is??.

Nou dan heb ik nog wel een paar puntjes !!!

op tijdbeginnen

Het jury progje wat zo goed werkt

licencies.

moet ik nog verder gaan ????? DE VRAAG WAAR HET OVER GING WAS HOE KAN DE TRAINING ANDERS.

LEES EEST VOOR JE KOMENTAAR GEEFT

• Remon

Als je zegt dat er de laatset 10 jaar weinig veranderd is bij de NFF bewijst dat alleen maar dat je er niet geweest bent al die 10 jaar. Er is heel veel veranderd, veel ontwikkeld enz, maar het verschil in doelstelling moet niet vergeten worden. NFF is er voor de breedtesport en daar moeten we dankbaar voro zijn anders was de bmx niet zo groot in nederland als het nu is.

Juist de clubs waar jij over hebt wier banen niet zo “goed” zijn als bij de knwu zijn vaak de kleine clubs met weinig kapitaal. Hier komen echter wel onwijs goede fietscrossers vandaan af en toe. We moeten ons juist eens af vragen waarom we bij de KNWU maar op nog geen 10 banen komen voor de wedstrijden, is het daar dan wel zoveel beter?????????

Maar je hebt gelijk tony deze discussie ging over de trainingstijden en niet over de banen dus laten we ons daar weer op richten we waren op weg naar goede verbeterplannen laten we die uitwerken

• Mark van Doesburg

Oke,

Ik denk aan de reacties gezien dat er heel wat te verbeteren valt, dus ik zal even een mailtje sturen naar alle personen van de rijdersraad om een goed voorstel bij de volgende NFF vergadering neer te leggen.

MARK VAN DOESBURG

• Gerard de Boer

best wel gezellig op de prikbordsite !

Maar tegen Alberto wil ik wel zeggen : de nff is zo gek nog niet !

Ik ben zelf lid geworden bij Apeldoorn om zo ook nff te kunnen rijden, vooral de

provinciale kampioenschappen zijn echt leuke wedstrijden .

Beter dan een knwu - AK ( slecht bezocht ) en minder prestigieus dan een knwu-nk.

Ook voor mijn dochter van 9 is nff een goede keus ; bij de prov.kamp. rijden ze gewoon met meisjes bij elkaar ( i.p.v. gemixt met veel te snelle jongens )

Overigens ben ik ook nog bij Doetinchem lid en KNWU-licentiehouder .

d.w.z. als die licentie er ooit komt ?! begin december heb ik vol goede moed de

“site ”van de knwu bezocht en zo mijn licentie aangevraagd .

Was niet makkelijk kan ik je vertellen ( wat voor licentie heb je nodig om gewoon

bij de oude cruisers NK's te mogen rijden ? ) ;koste me een avond inlezen .

Hopelijk komt die licentie binnenkort uit die ambtelijke knwu-molen rollen .

Net als de kalender AK-noordOost ; daar zit ik ook met smart op te wachten.

mijn visie :Dat gezeur over NFF versus KNWU slaat nergens op .

Het zijn juist die mensen die zo nadrukkelijk polariseren , die maken samenwerking onmogelijk en verpesten het zo voor gewone bmx-ers .

Hopelijk wordt dat nieuwe blad BMX- the next een gezamelijk domein .

En nou niet allemaal tegen mij gaan zitten nuilen op die prikpagina !

of hebben jullie niks anders te doen ?!

groeten ,

Gerard de Boer

• Patrick

Hey Mark,

Goed idee van die training. Het probleem dat de Cruisers bij de kleinere in komen is volgens mij gewoon op te lossen door die tegelijk te laten starten (kwestie van even een vak apart houden int parc ferme).

Het onderscheiden van de leeftijden is wel n groter probleem. Het kan natuurlijk dmv een ander kleur nummerbord. Maarja ik dank dat niet iedereen dat leuk vindt. Zo vin ik het altijd wel leuk als me nummerbord een beetje dezelfde kleur als me fiets heeft. En ik denk dat er wel meer zijn die daar op letten. Maargoed ik denk dat dat slechts een detail is. Het voorstel lijkt mij prima haalbaar.

Groeten,

Patrick van Meerveld

• RINY VAN NIEUWENHUIZEN

JA MARK JE HEB HELEMAAL GELIJK

HET MOET ANDERS KUNNEN

DE KLEINTJES WORDEN NIET MEER WEGGEDUWT EN IEDEREEN KAN EVENVEEL TRAINEN

GROET RINY