Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

iedereen in nederland zijn hobbyrijders behalve de wilde

• dorus

Daar heb je gelijk in dat is nou een goed idee om zoiets te orginiseren. Maar dan voor iedereen die ze eigen geroepen voelt. Alleen ik vindt dat je dan alleen zo klasse moet houden met de tc in plaats van elite dat het gewoon 14+ wordt en dat dan de jongens of meiden die ze eigen goed genoeg vinden of gewoon veel willen leren voor in het buitenland dat moeten gaan rijden.En met de nk gewoon hun eigen leeftijd rijden als ze dat willen. En we zien dan wel wat er van komt de groep is toch al groot genoeg omdat je al zeker de elite rijders heb.En de andere rijders komen ook wel daar ben ik van overtuigd

• Remon Brink

Kijk mensen dat ik nu wat ik de hele tijd bedoel duidelijk te maken. Een formule zoals deze soort.

In mijn optiek zou er bij de TC's een sportklasse 17+ moeten zijn en een Elite klasse die niet gebonden is aan leeftijd. Iedereen die denkt dat hij daarin mee kan rijden moet hierin kunnen starten. Dit zijn naar mijn idee de Elite rijders van nu, een groot gedeelte van de junior en een man of 4 of 5 van de 15/16.

Op deze manier krijgen wij een super sterke Elite Klasse die mensen pas echt voorberreid op het Europese seizoen. Met dit soort klassen kunnen we jongens als Wissink, Wichman, Kanis Bisseling, Scherpen, Stam, Van de Putten, vd Berg enz enz een goede basis geven op weg naar 2008. Plus dat deze wijze van sport ook nog eens aantrekkelijk is voor de media.

Remon

• Schwinn rulezzz

Hallo fietscross-fanaten…

Wat een gezeik hiero……

gewoon je best doen meer niet, Robert de Wilde heeft er zn best voor gedaan zoals we het bij voetbal noemen, Talent? zo ja? Verkoop het dan…..

We fietsen gewoon voor onze lol, trainen hoort er gewoon bij en meestal voor je eigen voldoening waardoor je meer plezier aan je sport kunt hebben.

NFF: je leert er wedstrijd-ervaring op te doen en je bent er onafhankelijk van de mensen daar…

KNWU: je kunt er beter dom lullen dan fietsen, dan bereik je nog s wat bij verkoop-stands…

Mensen die hekel aan hobby-rijders hebben: Ga dammen!!!!

groet'n uut 't oosten,

Dhr. Kwak

PS: ga meer voetbal kieke en steun Oranje!

• Remon Brink

Een teken dat je er niets van gesnapt hebt van deze discussie jongen als jij schrijft dat wij alleen dom lullen, hekel hebben aan NFF-ers.

Als je het niet begrijpt bemoeit je er dan niet mee en zet minstens je naam eronder.

Remon

• Patrick

Ik vin toprijders rijders die altijd rijden. En niet de rijders die eerst een grote bek hebben en vervolgens langs de kant staan te janken als de baan ze een keer niet aanstaat of als het regent (hint hint)

• dorus

als toprijders dat vinden zal het ook wel zo zijn dat de baan niet goed is want zoveel goeie banen heb je niet meer in nederland (op een paar naar )

• Remon

dat getuigt niet van enige kennis van zeken patrick als jij denkt dat ik me afgemeld heb om de baan of de regen.

En noem gerust mijn naam hoor kan ik hebben

Remon

• Paul Sloesen

Wanneer leren we eindelijk eens om mensen niet aan te vallen via dit forum??? Als je het niet eens bent met een actie of houding van wie dan ook, zeg dat tegen die persoon zelf, en niet op zo'n manier. Ongeacht wie het doet en over wie het gaat. We zijn geen kleine kinderen hier (behalve die persoon die die links naar hitler-plaatjes op het forum zet)..

De groeten, Paul

• ma flodder en kenneth

helemaal mee eens discussie oke maar respecteer iemands mening al ben je er niet altijd mee eens.

• Remon

Mensen k vond de discussie best zinnig hoor.

moeten we eens voortzetten in het echt met een aantal rijders.

Remon