Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

franky's top 6 tc banen:)

• Niels

Kampen

Ommen

Schijndel

Windschoten

Apeldoorn

Dedemsvaard

Luyksgestel

Elke baan heeft snel bensink RANDOM starthek, daar geen gezeur mee, want das wel iets wat je nu wel voortaan moet hebben , niet nog op de oude manier met vaste timing en een te traag hek…

• &dirk

&dirk voegt zich ook even toe.:

1.Haaksbergen

2.Valkenswaard

3.Kampen

4.Ommen

5.Winschoten

6.Luijksgestel

Nog meer?

• theTWJ

1.Haaksbergen

2.Valkenswaard

3.Baarn

4.Kampen

5.Winschoten

6.Apeldoorn

Det zijn tenminste banen die een TC waardig zijn (Y)

little devil schreef:

• De Toekomst BMX Team

De banen die naar mijn idee TC waardig zijn zijn:

1 Assen

2 Dedemsvaart

3 Ommen

4 Winschoten

5 Apeldoorn

6 Kampen

Reserve

Valkenswaard

Haaksbergen

• Remon Brink

top 6 tc banen

1 Dedemsvaart

2 Apeldoorn

3 Haaksbergen

4. Kampen

5. Winschoten

6. Ommen

7. Valkenswaard (wel met nieuw hek)

8. Baarn

Reserve: Heiloo

Lang leve de competitie noord-oost

• EIGHTBALL

Roy geen Assen alsjeblieft mate

W 8 BALL

• EIGHTBALL

drpaul,

Jij mag Winschoten testen!! durf je dat wel?

W 8 ball

• EIGHTBALL

DE Toekomst BMX team,alsjeblieft GEEN Assen NO FUCKING WAY!

Zeg zijn die bmxers al uit de ziekenhuis?Assen DANGER TRACK!!

W 8 BALL

• Jake

10.000 Euro ex voor een Bensink hek vind ik best een straf kriterium om een TCtje te mogen organiseren. Vind het voornamer dat een baan “loopt” en spitse, te korte of bloedlinke hindernissen erin heeft liggen.

EK's vind ik dat dat wel een vereiste moet zijn.

Denk dat Team Bensink komend seizoen flink uitpakt qua apperance, als ik zie hoe goed de zaken gaan ;)

Denk dat de TC terreinen te klein worden voor de Trailer waarmee ze gaan komen.

Hoorde dat Franky#199 al aan het lassen was.

Maar de lijstjes met potentiele banen, klinkt veel belovend.

Heb het na jaren van opeenvolging in Heillo, Assen, Baarn, Kampen, Valkenswaard en Haaksbergen wel gezien.

Tijd dat nieuwe veelbelovende banen de kans grijpen en krijgen.

• drpaul

* Heb het na jaren van opeenvolging in Heillo, Assen, Baarn, Kampen, Valkenswaard en Haaksbergen wel gezien.*

Jake, jij rijdt toch zelden TC's, dus dan ben je op deze banen niet zo vaak geweest de afgelopen jaren :)

Je merkt dat er een aantal goede banen bij gekomen zijn, als Ommen, Dedemsvaart, Winschoten. Alleen: allen in Noord-Oost.

Het niveau van de banen ligt daar hoger dan in Zuid en West. Aan de ene kant een positieve ontwikkeling dat ze veel nieuwe topbanen krijgen daar, aan de andere kant zorgelijk omdat er een scheve verhouding ontstaat in vergelijking met west en zuid. Al helemaal als je de TC's zoveel mogelijk zou willen rouleren, dan kom je in Noordoost maar om de paar jaar aan de beurt en in West veel vaker (alleen Heiloo, Baarn en nu Zoetermeer), evenals in Zuid (V'waard, L'gestel, Oss, en af en toe in Tegelen en Schijndel).

Ik weet dat geld een belangrijke rol speelt daarin, net als ruimte en mankracht, maar wel vreemd dat het in NoordOost wel gebeurt…

Paul.