Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

franky's top 6 tc banen:)

• drpaul

Vergeet de oude baan van Gennep niet, met het viaduct!!!!

• jasper verkuijl

Bussem!! niet vergeten!

• De Toekomst BMX Team

Nunspeet ik denk ik niet echt iets voor een tc wel veel ruimte om de baan heen maar de bulten lopen daar niet echt wel een mooi nieuw starthek

• Geoffrey

haha nunspeet rocks

• maarten

Dan vergeten is er toch ook nog 1 baan waar ook tc's zijn verreden

dat is: OSS

grt.m

(Ik zech er wel eerlijk bij! dat ik er nog niet op heb gereden)… maar

hij ziet er wel erg STRAK uit.

• drpaul

Het verschil tussen eruit zien en ook zo rijden:

Dat was Oss dit jaar niet, baan was hobbelig, wat los. Nee, er zijn zeker 6 betere banen in Nederland, dat blijkt ook uit de reacties van iedereen.

Nunspeet –> hebben ze daar nog “kuipbochten a la Daytona” en schelpen als ondergrond??

Vergeet de oude baan in Eersel niet: 2 keer een kuil in!!

Of Raalte, met het eerste stuk van 25 meter en dan de bocht in, legendarisch!!

Ach, zo kan ik nog een heel stuk vullen….

• bburg

Met de baankeuring criteria die in de afdeling West gehanteerd worden voor de AK zou Oss al 2 jaar terug afgekeurd zijn.

• De Toekomst BMX Team

Paul

De kuipbochten en de schelpen ondergrond hebben ze niet meer meer.

Ze hebben een nieuywe baan aangelegt vorig jaar.

De baan ziet er leuk uit maar loopt alleen niet echt en met name de bulten heel erg knikerig

Groeten

• Jake

He Paul,

Dat zeg ik toch, heb dr jaren achtereen gefietst, daarom heb ik het wel gezien, en daarom zie je me niet meer als ik geen zin heb te fietsen een een baan niet geweldig vind. :)

Jammer alleen dat je verplicht er eertse 3 TC's moet fietesn, anders reed ik alleen nog maar de EK ;)

Nee, klets.

Na 25 jaar vind ik het niet meer zo nodig alles te moeten fietsen en kies gewoon wat ik leuk vind te fietsen. En houdt ern nu wat meer hobbies op na waar ik wat tijd in steek.

Gr. Jake

• EIGHTBALL

Beste Roy,Mariniers twijfelenl niet!! het is ja/nee…ik heb heel goed gefietst daar hoor!!

Heb je de slachtoffers geteld die naar het ziekenhuis moesten!! daarom DANGER track..

Oja jij hebt daar gewonnen daarom doe je zo flink…HOEHA I AM IMPRESSED!!

no hard feeling

Gr,

8 BALL